Skip to Content
Meie veebisait kasutab küpsiseid kasutusvõimaluste paremaks muutmiseks. Jätkates meie veebisaidi kasutamist nõustute te küpsiste kasutamisega.

PIKENDATUD GARANTII

Hotpoint pakub klientidele terviklikku ja pidevat tuge: igasuguse nõuetele mittevastavuse korral kehtib ostetud seadmele 24-kuuline garantii. Garantiiteeninduseks esitage tööd tegevale tehnikule arve või transpordidokument, mille müüja väljastas teile seadme ostmise päeval.

Peagi saate toote registreerimisel saata meile ka ostutšeki ja siis ei ole teil tarvis tehnilise abi korral meile mingisuguseid dokumente ette näidata.

 

LISATEABE SAAMISEKS 5-AASTASE GARANTII VÕI SELLE KASUTAMISE KOHTA KREDIITKAARDI VAHENDUSEL HELISTAGE SELLEL TELEFONINUMBRIL

TEL NR.
 
 
 

5-AASTANE PIKENDATUD GARANTII

Kui soovite vältida ootamatuid kulutusi, mis on tingitud Hotpointi kodumasina riketest või tõrgetest pärast seadusjärgse garantiiaja lõppu (alates 3. aastast), pikendage garantii kehtivust 5 aastale!

5-aastane pikendatud garantii hõlmab lisaks seadusjärgsele garantiile järgmist: teil ei tule kanda lisakulusid tehnilise abi, varuosade ja tööaja eest, kui abi osutatakse alates 6. kuust pärast seadme kohaletoimetamist ning lisaks saate lisatarvikute ja disainilisade ostmisel 10% hinnaalandust.

Tutvuge 5-aastase pikendatud garantii
eeliste ja kasutustingimustega

 

SEADUSJÄRGNE GARANTII

- tasuta töö;
- tasuta varuosad;
- toote tasuta transport teeninduspunkti (kui seda ei ole võimalik kodus parandada);
- toote maksumuse hüvitamine, kui seda ei ole võimalik parandada;
- tehnilise abi osutamine esimese kuue kuu jooksul alates seadme ostmisest, ilma et tuleks tõestada vastavusdefekti eelnevat olemasolu kohaletoimetamise ajal.

TUTVUGE GARANTIITINGIMUSTEGA

Kui teil on veel küsimusi, helistage lisateabe saamiseks meie klienditeenindusse.

 

PIKENDAGE KOHE GARANTIIAEGA

 

KÜSIGE KLIENDITEENINDUSEST