Kõikide Beko Europe Estonia OÜ poolt Eesti Vabariigis müüdud kodumasinate kohta kehtib võlaõigusseaduse § 218 lõikes 2 sätestatud pretensioonide esitamise õigus 2 (kaks) aastat toote ostjale üleandmise hetkest arvates. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal. Esimesel kuuel kuul tekkinud puudust loetakse tootmisdefektiks.
Kui Teie Whirlpooli, Indesiti või Hotpointi tootel ilmneb puudus, võtke kohe ühendust Beko Europe Estonia OÜ volitatud teenindusfirmaga. Kui toode on pretensioonide esitamise ajal puudusega, kõrvaldab Beko Europe Estonia OÜ volitatud teenindusfirma defektid või (Beko Europe Estonia OÜ valikul) vahetab toote osad ümber tasuta vastavalt kehtivatele seadustele ja alltoodud tingimustele. Teil on õigus nõuda toote remondi asemel selle asendamist ainult siis, kui tegu on veaga, mille parandamine ei anna soovitud tulemusi või kui parandamine ei õnnestu. Asendatav toode tuleb tagastada kauplejale.
Kui puudusega toote remont kohapeal on võimatu, toimub toote transport volitatud teenindusfirmasse viimase kulul. Väljavahetatud defektsed toote osad jäävad volitatud teenindusfirma omandiks.
Tingimused:
L. Kui teenindusfirma visiit toimub punktis 4 nimetatud põhjustel, siis kuulub see tasustamisele. Kui käesolevate pretensioonide esitamise tingimuste tõlgendamisel tekib Teil eriarvamusi volitatud teenindusfirmaga, palume pöörduda Beko Europe Estonia OÜ Eesti OÜ poole (Türi 10c, 11313 Tallinn; tel. 650 1670, fax 650 1675, e-mail: info_estonia@whirlpool.com).